Ez itt a labor tea, meg a Tea Tube Packaging Suggests the Experimental Quality of New Flavors, meg trendhunter, meg trend és képgyár és érzéktranszformátor, ez a mindennapi új ötlet, amit felvetnek a szennyes habok, hogy aztán szétterüljön a lecsendesülő vízen és később végleg alámerüljön. Minden nap sok ilyen. Itt a cég, vagy brand neve Tea Smile, a koncepció lényege az átláthatóság, a tudományosság, hozzáértés, tisztaság (látszata), a tea orvosi célú felhasználására, gyógyszerészeti eredetére is utal. A tea amit kínálunk, mondja a csomagolás letisztult, hozzáértő kezekből érkezik, válogatott, stb. Ezeket a szempontokat nem lehet elhanyagolni, a csomagolás fontos, sokszor a tea hozzáadott értékének jelentős részét is adhatja.
Egy tajvani teakereskedő cég vagyunk és büszkék vagyunk arra, hogy kitűnő tajvani teát kínálunk világszerte különleges csomagolásban. Innen a brand neve is: Tea Tube - nem rossz. A teszt, magyarul kémcső a felfedezni való új világok szimbóluma - teszik még hozzá.
Eddig a dolog rendben is lenne, mindenki abba csomagolja a teáját, amibe szereti, vagy előnyösnek hiszi. A kémcső elsőre kicsit fura, de miért ne, a tea kémiailag gazdag, rejtélyes, kutatni való növény, a kémcső akár jó ígéret is lehetne. Kicsit azért szűkösnek tetszik. Nem bőkezű.
Később a kémcső körül kibontakozó marketing és ideológia kicsit elhomályosul. azt mondja:
"A legtöbb tea csomagolás a tea leveleket sötét teatartókban tárolja, aminek eredményeképpen nehéz megítélni a tea illatát és minőségét. A miáltalunk tervezett csomagolás feloldja ezt az ellentmondást, mert a teát elegáns, átlátszó PET csövekben tartjuk, így találva egyensúlyt a fény és sötétség között. A tároló elsődleges haszna mellett a cső tökéletes dekoráció lehet bármely polcon, vagy szobában. Már a látvány is magáért beszél, de még szebb, ha kézbe vesszük."
Így van ez. Részben igazuk van, az emberiség túlnyomó többségének már fel sem tűnik, hogy nem látja, mit iszik, az előre elkészített palackos instant teákkal az ún "teafű" problémája véglegesen megoldódni látszik, a tea és az ember közötti kapcsolat végleg elveszett, azaz eldologiasult. Ehhez képest a műanyag kémcső forradalmi visszatérés a természethez, újrta látszik a levél!
Ezen a ponton lényegtelenné szűkül a teával foglalkozók számára nyilvánvaló és azonnali hátrányok sora:
A tea útján (és más utakon) a modern marketing és a dizájn csak akkor kaphat szerepet, ha organikus részévé válik az elkészítési, megértési folyamatnak, ugyanakkor megfelel a tea tárolás és készítés fizikájával, kémiájával és humán aspektusaival kapcsolatos megannyi lényeges követelménynek. Egyebekben csak növeli az elszakadást az ember eredendő természetétől, megszünteti az egyesítő erőket, írott, festett, öntött malaszt marad, újabb tárgy a modern, önfelszámoló kultúra szemétdombján.
Ui: Ugyanezen a szemétdombon van már lampion alakú tea levél tartó és filter, mélytengeri bűvár formájú tea tojás és Encapsulated Infusion Branding.