12 cm átmérőjű, 8 cm magas hagi chawan 7. Kaneda Keien (兼田佳炎) műhelyéből.
A Hagi-yaki (萩焼) híresen változik az élete során, porózus alapagyagja magába szívja az elkészített teákat, ami lassanként befészkeli magát a máz finom hajszálrepedéseibe (kan-nyuu), élő textúrát hozva létre, aminek hét élet, hét átalakulás "nanabake" a neve. Ezért a precízek, ráérősök és megszállottak, akárcsak a yixing és más kerámiák esetében minden tárgyukat más ás más teafajtához szoktatják, és ivás közben további árnyalattal bővítik érzékeik és örömeik körét. A megszállottság és a túlzott figyelem persze fárasztó és nekünk nincs hét, hanem csak egy életünk, de akinek van kedve és ideje hódolhat ennek a szokásnak.
A Hagi Kerámia Szövetség igazgatói posztját is betöltő Kaneda Keien 1949-ben született. Szerepelt a Nemzeti Kerámia Kiállításon, majd tízszer hívták meg a Teaszertartás Művészeti Kiállításra, a Japán Hagyományos Kézműves Kiállításra és még folytathatnánkl a sort. Műhelye a Shokei-an 1817 óta működik, eleinte főleg porcelánt gyártottak itt hazai és külföldi piacokra így Kínába is. (Egyébiránt a műhelyben éget Kaneta Masanao is. A vasút érkeztével váltottak a Hagi yakira, hogy valamiképp megkülönböztessék magukat az Arita műhelyektől. A hetedik generáció mestere Kaneda Keien, amikor Hagi felett egy szép kilátású helyen tartott egy workshopot, a műhelyt Shokei-an névre keresztelte el , mondván szülessenek itt a látképhez méltó művek.
A műhelyben saját maguk állítják elő az alap agyagot (Daido és Kinpo agyag), amit először megtisztítanak, a napon szárítják, majd gépi gyúrás után egy hónapig pihenni hagyják. A mázhoz házilag készített földpátot és fából készített hamut használnak. Formázás után a darabokat zsengélik, mázazzák és 30 órán keresztül égetik fatüzes kemencében. "Alakítsd át a fenyőfa életét művészetté" - mondja a nyolcadik generáció fiatal keramikusa, Tomoaki Kaneda.
Hetedik és nyolcadik