1000 és 500 grammos kiszerelésben.
Hogy kerülnek a máltai lovagok egy mate tea borítójára? Bőséges táptalaj mateszürcsölgetés közben az összeesküvés elméletek gyártására, ám a válasz egyszerűbb. A Cruz de Malta 1874 óta a Larangeira Mendes S.A. márkája, 1882 óta gyártják és ebben a hagyományos, erős, kereskedelmi, egyben szövetségi és vallásos jelképben látták megtestesülni gyártói és kereskedelmi elveiket, amelynek keretében sokáig monopóliumként kezelhették a matét Argentínában.
A Cruz de Malta az argentin mate piac patinás márkája (1874 óta), piacvezető cég, mindenhol kapható, népszerű tea, ami elfogadható, jó minőséget nyújt. "Kompromisszumot kötöttünk a minőséggel" - mondja a szlogenjük. Száras mate, kicsit porosabb, mint a Rosamonte, vagy a Nobleza Gaucha, ebben az Amandához hasonlít, de ízben nagyon visszafogott, finom, nem kesernyés. Ez egy nagy cég matéja, mondjuk úgy, hogy az ilyen tömeg maték közöttt sikerült megőrizni a minőségét és a karakterét. Popularitását annak köszönheti, hogy tömör, közepesen testes, szénásan édes, könnyen érthető és megjegyezhető.
A Cruz de Malta sok más élelmiszeripari termék mellett jelenleg a Molinos Agro márkája. Ugyanez a cég gyártja a Nobleza matékat. Kinek, mi a finomabb. Ha az erő jelenti a finomságot, akkor canarias, ha a bio eredet, akkor Kraus és sok más kis márka, ha az édes, akkor Unión, ha az édes erős, akkor Rosamonte. És így tovább.
Fent a márka új, lent a régi csomagolása.
BBD: 14.11.2025